Saturday 9 July 2011

Ujedinjeno li vam kraljevstvo!

"Birokratiju ćete razumeti tek kad budete shvatili da je za birokrate procedura sve, a ishod ništa." ~ Tomas Sauel 

***

I na kraju ne odoh.
A da ih neko pita zašto - ne bi znali da kažu.
Nisu zvali ni mene, ni jednog od mnogobrojnih, u prijavi (da ne kažem aplikaciji) uredno pobrojanih poslodavaca, nisu zvali banku.
Nisu zvali onoga ko me poziva, nisu zvali ni tog tamošnjeg poslodavca, niti tu tamošnju banku.
Nikoga nisu zvali, ništa nisu proveravali, ali mi vratiše pasoš posle puna 24 dana.
Između ambasade sa kojom nema kontakta i agencije koja ima više statusa od manijakalnog FB-korisnika, bila sam kao luda dok sam proveravala, okretala, prevrtala, odgonetala, telefonirala, pokušavala da shvatim.
Nema shvatanja.
To je izvan shvatljivosti. 

*

JA: "/&%#£%&££!!!?@!##!." (Ovo, naravno, u pogledu.)

ČIKA NA ŠALTERU (glasom kojim se objavljuje basnoslovni loto-dobitak): "Ali, dobili ste vizu!!"

JA: "Pa, da, ali... Ranije je bilo potrebno nepunih 24h, šta sada ovoliko..."

ČIKA NA ŠALTERU: "Ma, važno da ste vi nju dobili!"

JA: "Ali... Trebalo je da putujem 2.7...."

ČIKA NA ŠALTERU (namigne mi, zaverenički): "Važi vam šest meseci."

JA: "..."

Šta, uostalom, ja njemu da objašnjavam zašto je baš sad poželjno/dobro/posebno izvodljivo, šta uopšte ja njemu da objašnjavam i kako ja njemu, uopšte, da objasnim?!
Uostalom.

*

Ne idem. Tamo. Sada. :(

Ali idem. Drugde. Sada! :)


.

No comments:

Post a Comment